مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:522022-04-09ورزشي

لیگ برتر هندبال| پیروزی نزدیک سبزپوشان در حضور سرمربی تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دو تیم ذوب آهن و زغال سنگ طبس در چارچوب اولین مصاف دور پایانی لیگ برتر هندبال از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب آهن نیمه اول این مصاف با چندین دفاع خوب و حملات منجر به گل موفق آغاز کرد و در امتیاز 6 موفق شد 3 امتیاز اختلاف با رقیب ایجاد کند؛ ادامه این نیمه برای ذوب آهن بهتر نیز پیش رفت و سبزپوشان موفق شدند در اواسط نیمه اختلاف شش امتیازی را با رقیب ایجاد کنند و شش نفره شدن این تیم در حمله به قدرت آنها اضافه کرد.

اما آسیب پذیر بودن ذغال سنگ روی حمله شش نفره باعث شد اختلاف دو تیم از 7 عبور نکند و نهایتا نیمه اول با حساب 16 بر 9 به پایان برسد.

طبسی ها با توجه به اختلاف ایجاد شده نیمه دوم را با حمله شش نفره آغاز کردند که چندین موقعیت دروازه خالی را نصیب سبزپوشان کرد که از آن ها استفاده نکردند و این فرصت سوزی ها منجر به پیشروی ذغال سنگ تا امتیاز 13 شد.

این پیشروی تا حدی ادامه پیدا کرد که اختلاف هفت امتیازی بین دو نیمه در امتیاز 22 ذوب آهن به سه کاهش یافت و طبسی ها فاصله چندانی تا تساوی نداشتند اما ذوب آهن با تجربه خود در نهایت با نتیجن 27 بر 26 برنده این رقابت شد؛ ذوب آهن با این برد 22 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال| پیروزی نزدیک سبزپوشان در حضور سرمربی تیم ملی

لیگ برتر هندبال| پیروزی نزدیک سبزپوشان در حضور سرمربی تیم ملی